Tuesday, June 24

alamak....ili dah baca blog aku.....huhuuh...malu nyerrrr....ili( kalo tgh baca tuh) jgn gelak erk...aku baru blaja jer buat mende blog nih...blaja sendirik jer..blog aku takde aa advance pon...kata amateur....so..pelan2 aa aku upgrade nanti...tunggu time jerrr...sbb skrg ni dgn exam lagi...camner aku nak wat btol2...sabar erk...sori aa kalo mende yg aku ngarut dlm ni sumer merepeks jerrr....

skrg ni aku takde citer baru...aku sendirik pun bosan gak...dahlaa paper maths last day before cuti...tensen gak...plak tuh aku ni tak reti2 lagi nak gi studi...kalo dah dok depan komputer nih....aku mmg lupa dah buku maths tuh...padahal ader kat sebelah jer nih...terbukak lagi tuh...aku mcm nak shut down jer komputer nih...tapi sayang plak nak shut down....cam takleh idup...kadang2 bukan aper pun... nak dengar lagu jer...tp...dah alang2 dgr lagu tuh...sempat plak check emel...berpuluh2 kali aa check emel...kater uqconnect dah bertambah lagi 400....bertambah2 aa download quota aku...tak sempat2 nak abis...dia dok tambah lagi...hampergghh...kalo resnet tuh...takde plak nak tambah sendirik....ni dah abis ni..takde cash plak nak gi top up...takkan nak pakai eftpos kut...melampau tull....

aaahhh...sudah aa fazz!!!! gi laa studi!!!!!!!!

No comments: