Wednesday, March 31

Currently Listening to: Get Busy ~ Sean Paul

Naper tah rasa cam malas sangat nak blog dalam English, rasa cam tak terkluar segala isi hati nih....rasa cam tak abes nak citer aper yg terbuku dalam otak nih. Sekali sekala nak gak blog dlm melayu. Ok tak kalo aku campur2kan, rojak2 melayu ngan English dlm ni...sambil2 tuh bleh aku masukkan skali bahasa jepun yg aku baru blaja.....

Tapi sebenarnyer, aku tau aper masalah aku.....aku nyer English ni, bukan nyer bagus pun, kalau takat Yes, No, Goodbye, Thank you buleh laaa....tu yg mama slalu ckp pasal english aku masa aku skool dulu....nak dgr aku speaking giler susah aa, kalo nyanyi dlm english lancar ajer.

Tapi aku mmg rasa aku blaja English ni pun memang banyak melalui lagu, bukan sebab aku anak cikgu English.......bukan aper, aku ni pemalu org nyerr...takut salah pun satu hal gaks aa...start datang sini laa aku banyak bukak mulut sket, maybe sbb ter'cabar' gak ngan bebudak kat sini semua, drpd skolah yg hebat2 nih, aku lak from skool bese jer. Aku mmg budget dah yg diorg ni mmg hebat......lantak laa aper yg aku speaking kan tuh, tunggang terbalik ker, at least aku try...tapi sedih gak aku skrg nih, dah duk sini nak dekat 2 thn tapi English still tak selancar yg diinginkan, slang Aussie pun tak lekat langsung.....tapi, aku tau, mmg aku tak bersosial sgt pun ngan aussies kat sini....malas sgt....naper tah...takat bertanya khabar gitu jer laa....

Hahaha...sekarang ni aku tergelak sendirik plak baca aper yg aku blog kan nih....mmg seperti aper yg aku pikirkan....kira cam aper yg terlintas dlm hati semua aku tulis......rasa puas....muahahah....


No comments: