Tuesday, April 20

beberapa hari ni malas nak blogging...takde citer menarik.
banyak kali jugak laa kluar masuk lab menyiapkan assignment.
waha...rupa2 nyer japn sketsa minggu depan.
kalo camtu takde laa stress sgt minggu nih...
tp next week ader mid sem INFS2200.
kena start baca buku laa kan...

skrg ni aku cam bleh rasa aura kentensian dlm diri aku
buktinyer, aku semakin banyak makan.
aku mmg makan banyak, tapi ni lain
bayangkan biler aku lapar jer...
3,4 ketul 'uncle toby's aku tibai.....
giler aaa....
mana pnah aku camni....
kalo tak, dlm bilik aku ni mmg takde stok makanan
saje taknak simpan dlm bilik,
karang aku makan jer keje....

aku tgh craving for chocolate actually...
makan uncle toby;s tu pun yg chocolate chip nyer....
sesaper baik hati blanja laa aku chocolate erk....
nyammm...nyammm....

semalam kan, gi city tau teman salwa...
waawawawa....best nyer skrg kalo nak shopping...
baju banyak yg tangan panjang skrg...seluar pun best2
sempat la gak menery beberapa helai....
tapi yg beli satu jer aa....
alang2 terjumpa selai yg berkenan....trus beli...
best aaa...sangat suka kalo shopping time nak winter camni....
banyak pilihan baju, jaket semua ade....
tapi , skrg budget kena pandai control sket
kalo tak impian utk ke NZ tak dapat dicapai...
so..pandai2 laa skrg kan...

dah laa....cam banyak merepek jer nih kan


No comments: