Friday, April 23

serius tak sedar dah mid nite skrg ni...
actually, while watchin 'there's something bout mary' kat bilik rab just now, sempat terlelap gak...
tak sangka lama plak terlelap, coz bila terjaga dah citer 'alien' plak.
rasa cam balik bilik ni tadi around 11 something, and now it's already 1 am.
pelik tak....bukan wat aper sangat...dok depan pc ni mmg melalai kan.....
konon tadi cam nak blaja laa sket kat bilik rab sambil menonton tv, skali terkejong trus, amik ko...
penat seyy...
after balik from lunch sampai la ke dinner time, lepak kat bilik rab bersama2 dgn salwa, mynn n dennis nonton citer 'kuliah cinta'....hehhe....sronok wei...tgh2 tensi ni, mmg layan abes aa citer tuh...lawak apek senario mmg takleh tahan aa....
mmg takde mende nak buat tul kitorg....
dahla pastu kitorg sambung plak ngan citer "cinta 3 musim' , musim ketiga. Hari tu masa tgk kat umah salwa, tak abes tgk pun, tertido....kali ni layan abes aa....
agaknye sbb tu kut tertido td masa nengok citer 'there's something about mary' tuh...penat layan movie....
ker aku mmg slalu tido jer kalo movie tu tak dapat menahan mata aku nih...
slalu camtu....ker sbb aku slalu tgk tv atas katil kan...
pastu cam selesa sangat, dan tak sampai beberapa minit.....boom....tido....
katil mmg bahaya aaa....takleh resist nyer aku nak tido.....jauhkan aku drpd katil itu....

skrg ni patut wat aper erk....o0oh....study for INFS2200....insya allah....
\(^o^)/

No comments: