Friday, June 25

Currently Listening to: Look what u've done ~ Jet
Mood: The current mood of fazzanilzafrun at www.imood.com

Mata tak ngantuk sangat dah lepas Subuh tadi
segar sket, semalam tido awal la kata kan....
Penat menelaah beberapa malam yg lepas tak abes lagik
entah ape2 jer yg aku blaja pun
yg lepas biar laa lepas
aku dah tak leh nak wat aper pun dah
tawakal dan redha
apa2 yg baik dtg daripada Allah
dan yg buruk tu , aku sendiri yg cari pasal
macam yg kawan Rabit kata
"Allah always plan something beautiful for us, It's you who make it bad"
So skrg ni baik fokus kat last paper ni
JAPN1010 EXAM esok 26 June 2004
pukul 2:30 pm kat UQCentre Lecture Hall

malam ni nampaknyer bersengkang mata lagi....
seronok btul tgk member2 yg dah abes exam...
rabit sampai tak tau nak wat aper dah lepas abes exam semalam,
ili dah packing nak balik mesia,
hari ni hampir salwa dgn semua bdak engin abes paper...
tahniah ye korang....
tinggal la kitorg yg amik paper japn nih...
hari terakhir laaa nampak nyer nak enjoy pun...
takpe...
malam abes exam nanti ader party!
hehe..actually a farewell party for k zila n k jas.
sorg nak balik mesia, sorg lagi nak gi canada plak.
Girls nite....sambil makan ayam nandos
waah...tak sabar plak....
erk...aku tak abes study for japn lagik...
banyak sangat la plak nak kena baca....
baiklah!
aku kena start skrg
nanti menyesal plak
aku cuma ader hari ni dan beberapa jam esok sblm exam....
gambatte kudasai fazz-san!!
p(^o^)q

erm...braper kali dah aku dok bukak peti ais kat sebelah ni
sampai abes Coklat Dove aku nih....

Who knows
what could happened
Do what you do
Just keep on laughing
One things true
there's always a brand new day...


No comments: