Thursday, June 10

Konnichiwa!!~

Morning everyone!
Masih dalam mood pagi yg ceria walaupun kat luar ni berkabus giler...menunjukkan betapa sejuknyer udara di luar nih...
Akhirnyer tercipta juga sejarah di minggu SWOTVAC di mana aku berjaya bangun utk breakfast!
Dah lama tak breakfast, bangun pun slalu terbabas sampai kul 10 lebeh...
Hari ni, Alhamdulillah......bangun awal....

Semenjak startnyer SWOTVAC nih, aku dah pandai berjinak2 studi kat library...
kiranyer masa yg digunakan kat library lebey effective lagi efficient drpd kat bilik aku yg sememangnyer banyak distraction object...cth terdekat adelah pc, katil, cermin, sikat rambut...etc.

Alhamdulillah sangat, diri aku dah terbuka utk belajar dg rajinnyer.
First time sejak aku masuk uni ni, aku blajar dengan hati yg terbuka, kalo tak asyik rasa cam terpaksa jer....

Baru aku sedar, kalo aku start blaja dari awal lagi mungkin aku tak payah nak susah payah sangat sekarang...2 minggu utk cover satu semester nyer pelajaran...
But better late than never....i'll try my best!
At least aku berusaha jugak, result nyer nanti tawakal ajer laaa....

Ok laa...
sampai sini jer la...nak bersiap gi library ....
akhir kata...sambut lah pagi ni dengan ceria!~~
\(^o^)v Banzai!



No comments: