Monday, October 25

panas kan??

Countdown exam week + swotvac : 14 The current mood of fazzanilzafrun at www.imood.com days

mmg panas....sampai ke malam terasa kebahangan nyer...fiuuhh...
dlm bilik pun panas...ape citer...
kipas pasang sampai max cam nak terbang jer rasa...
pun masih panas...
cam cacing mengelupur kepanasan aku...
every 30 mins nak kena pegi refresh muka ngan air sejuks....
summer cemaner yer nanti....
mesia pun tak panas camni....

aku nak me'laundry' nih...
banyak btul baju tak berbasuh lagik....
malasnyer, coins pun takde ...
aku kena buat sesuatu...
tau aper aku buat...
aku telah mengumpulkan semua 5cent yg aku jumpa dlm bilik
dan menukar nyer di vending machine...utk mendapatkan coins 20cent...
ader la dlm 2 dolar aku dapat...
pandai tak aku??
aku cuba nak dptkan 1 dolar tapi tak bleh...dia bg 50cents 2x...cess...

tapi masalahnyer skrg...20 cent coins tu utk dryer lepas aa...
tapi still...1 dolar coin diperlukan utk washing machine...
dan melihat kpd baju2 yg blum berbasuh dlm simpanan aku nih..
perlu dlm 3 dolar....
betapa banyak minggu nyer aku skip melaundry....iniler padah nyer...

adekah perlu tukar di ofis?
panas....malas nak kuar!!~

****************************************************
anyway!
ucapan istimewa
Selamat Harijadi to Nadia aka Denise
Semalam dalam kul 12.30 tgh mlm,
kami telah berjalan naik dan turun bukit ke rumah denise dan
menyanyikan lagu besday spesel utk dia...
dan berjaya membuatkan dia nangis!~
terharu nyerr.....huhuh...
Wish u all the best girl!~


No comments: