Thursday, October 14

Serabut aaah...

Tak habis2. One after another. Penat aa camni.
Tu la pasal fazz.....lain kali buat aa awal2.
Jangan procrastinate. Procrastinate lagi....memang aa...tabiat tu mmg takleh nak ilangkan.

Bukan aku sajer nak procrastinate aa...dah aku takde mood nak buat lagi...bukan salah aku aa...

banyak aa bukan ko nyer salah...dah tu salah saper lagik?? takkan salah rabit ker salwa ker...keje ko salah ko aa....nak salahkan org lain plak...
sendirik pemalas ...ader masa lapang gi buat benda tak berpekdah...saper suruh...
pegi lecture, tido dalam lecture...
balik bilik, lunch makan cam tapir...kenyang giler sampai tak larat nak jalan...
malam gi lab konon nak siap kan keje... skali bantai tido kat lab plak...
adoi laa...aper nak jadik nih ha!

mak aih...banyak btol perangai tak elok aku nih...waaa...tolong aaa

takde saper bleh tolong ko fazz...melainkan diri ko sendirik...
sedar aa wahai fazz...

okk....so skrg ape patut aku buat?

erm...publishkan entry ko yg ni, pastu abeskan assignment yg ko nak kena antar esok nih...

oh...ha ah...btul la...baiklah...aku stop sini...bubye


**entry ni drpd fazz dan kata hatinyer yg tercetus ketika di lab

No comments: