Saturday, June 5

S.W.O.T.V.A.C !!~

ha...dah start dah...
tak lama jer lagi nak exam dah....
kalo start kira from tomorrow, tepat 2 minggu lagi jer for my first paper.
so...dlm masa 2 minggu jer ni, kena laa pulun sungguh2...
final sem ni agak berat aa jugak...
subjek programming ...huh..tak tahan..
baru lepas tgk pass paper dia, giler tak faham aaa...
pelik nyer...cam tak pnah blaja...lain jer drpd latihan tutorial semua...

aarrgghh...

aku baru jer buat template nih...
fresh giler...pg td nyer keje...bgn awal buat mende nih, bukan nak blaja ker mende...
tensen sket semalam...
bad luck rasanyer...
ade ker aku bleh terjatuh smlm...
jatuh kat tgh jalan raya plak tuh masa nak melintas...
bengong aper aku maser tuh...
ker kasut tuh kan...
haritu pun jatuh pakai kasut tu gaks...
malu jer...terpaksa buat muka tebal masa ader cab lalu kat tepi...
cam s**l...
benci nyer gi ingat balik....

kawan2 ku....
aku perlukan kata2 semangat...
untuk teruskan perjuangan...
melawan kemalasan aku nih..
dan menyahut seruan exam tak lama lagik...

Ya Allah...bantu laa aku menghadapi semua ni
Amin...

No comments: