Monday, November 29

update!

Waahh...dah brape kali aku delete aper yg aku taip nih...
Seriously, i've got no mood to blog.
Everytime bukak jer page nih, rasa cam nak say something, but after that cam blur tatau nak tulis aper.

This few days, asyik berjalan jer.
Mula2 gi ikut Along register kat Uitm Melaka.
Pastu, gi gathering Aussie-Nz kat Klang.
Pastu gi kenduri k fizah kat Pahang.
Hari ni patutnyer ikut balik Kedah, tapi disebabkan on the way back nanti nak jemput Achik balik from Tronoh, maka passsenger Naza terpaksa dikurangkan. Konon nyer barang2 Achik bawak balik banyak giler. Lagipun nanti Tokmak ngan Tokpah nak ikut mai KL plak. Sekarang tinggal aku ngan nuyu kat umah. Aku pun tak rasa nak ikut pun...cam nak lepak umah jer.

Heh, abah dah jadik cam fulltime driver....sejak dok umah jer ni, rasa cam everyday is Sunday sebab abah ader.
Mama biasalaa leteran setiap hari, adoi laaaa cam nak pecah telinga...

Balik ni dah makan macam2 la jugak...tapi aku takde la plak rasa cam nak makan sangat. Kalo org beli aku makan.

Reaksi famili dan member bila first time jumpa setelah sekian lama tak nampak adelah seperti:
  • aku dah gelap (mungkin betul, sunburn masa raya harituh tak ilang lagik),
  • aku dah tembam lagik (mungkin betul jugak, tapi aku rasa aku maintain jer...huhuh),
  • aku cam diam sgt (aku segan + malu2 kucin time jumpa member harituh),
  • aku cam banyak ckp (mama kata aku banayk mulut balik kali ni)
Perubahan:
  • bilik kitorg dah tukar (kasi balik bilik yg besar kat abah ngan mama)
  • roundabout kat depan tu dah takde
  • ader sebijik kete Atoz baru kat umah
  • sedara mara (esp yg lelaki) semua dah ensem dan mantap(muahaha!)

Persamaan:
  • along, dan nuyu masih tembam
  • achik bertambah tembam
  • kucing2 di rumah cam tak membesar (sama jer time aku gi Brisbane harituh)
  • member2 skool still maintain lawak cam dulu
Result dah kuar kan....aku sangat sangat bersyukur, Alhamdulillah!
Sgt cuak masa nak tgk result, menjerit2 di depan pc.

Korg....kalo aku nak carik keje kan, keje aper yer??
Sangap dok umah tak buat aper.....
bagi la idea.
Bapak aku suruh masuk kelas programming lagik...waaa!!! aper citer! nak termuntah dah ni...

k la...chiowww!!~







No comments: