Saturday, September 3

special skett...



Entri ni utk Rabbit aka Syahida actually...
gamba kat luar balkoni cs unit 7 kita nih.....
nanti biler dah balik mesia nanti, tgk2 la gamba2 gigam kita kalo kerinduan...ekeke...


Ko tau,
serious sgt boring biler ko takde nanti...
aku dah takde saper nk jalan gi uni sama....
takde saper nk duduk sebelah aku masa lecture....
takde org aku nk borak kalo boring time lecture...
takde member nk gigam kat tepi jalan ....


hari tuh masa gi uni,
terserempak grupmate ko,
pandang semacam jer kat aku,
mcm kesian sbb aku dah jalan sensorang....
dulu ader jer ko...
tak lengkap kalo takde....


kat umah pun nanti,
aku sorang jer nanti kat depan komputer...
dah takde ko yg slalu gelak2, nyanyi2 sama2...
dlm bilik pun nanti aku sorang je....
dah takde saper aku nk kejut subuh....
dah takde saper nk gerak aku malam2 gi studi....
dah takde saper nk kemas umah (nak harap aku....hampehh)


takpe laa...
aku tau aku kena biasakan diri camni,
ader lagi member2 kamceng di sekeliling,
just nk ko tau,
life would'nt be the same anymore....


ader lagi seminggu nih,
kita cherish the moment,
together2 k!!

No comments: