Sunday, November 7

Hari ni hujan dan esok exam....

Rasanyer dah banyak kali aku menjerit di dalam bilik ni sorg2.
Terasa ke"kecut"an di dlm perut...
esok la hari nyer....
awal pagi pukul 8 pulak tuh....
takut pulak kalo tak terbangun...
hari ni pun konon merancang utk bangun kul 8 tetapi, disebabkan suasana yg menghujan, mendung dan berangin sejuk nih....maka terbabas jugak sampai kul 11...
dan sesungguhnya aku tak suka bangun lambat.....
menyesal pulak kerana tertido lebey....
time is running out....
ah...macam tak pnah amik exam jer aku nih....
walhal dah berpuluh kali melalui nyer.....
ape yg menyebabkan aku takut pun aku tatau....
tak cukup besedia ker?
kalo nak tunggu bersedia, mmg aku rasa sampai bile pun takkan cukup...
Baik tak yah pikir banyak....
Esok buat jer sebaik mungkin...
dan seterusnyer....tawakal....

To all my fella friends
Good Luck with Exams!
Do your best!



No comments: